Jag är beroende

För 5 år sedan var TV-spel mitt allt. Jag nördade Ratchet & Clank, Okami och Ico som om det inte fanns någon morgondag. Det var mitt första riktiga beroende.

Sen kom filmen. I 13-årsåldern grottade jag in mig i film något enormt och det gör jag fortfarande.

Nu har jag fått ett nytt beroende. Kalla det en följd av att jag blivit glasögonorm och vegetarian, eller köp helt enkelt förklaringen att ingenting reflekterar mig som person mer just nu. Jag har blivit totalbesatt av The Smiths.

Det var en sak för ett år sedan, då jag gillade ett par av deras låtar. Jag har med tiden dock utvecklat ett ohälsosamt beroende, vilket resulterar i att jag tänker låttexter från dem, lyssnar på dem konstant och lever med The Smiths som en representant för mig själv.

Hur kommer sig då detta? Svaret är enkelt:

"I am human and I need to be loved, just like everybody else does!"



TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0