Vad är det?

Vad är kär
Hallå, jag fattar inte?
Vad är det?

Fjärilar i magen
Kan lika gärna vara på grund av Igor Stravinsky som av "den där speciella"

Hallå?!

Du älskar personen
Så jag är kär i alla mina närmsta

Eeeeh...

Men det har med sex att göra också
Jag som trodde att kärlek grundades på vad som finns innanför pannbenet, inte innanför underkläderna

Alltså?

Du tänker på den personen hela tiden
...Tänker på hur då? Jag tänker på musiker. Filmskapare. Författare. Personer i min omgivning. Är detta kärlek?

Personen har något litet extra
Har inte alla det och på så vis ingen det

Många trevliga personer vandrar på denna jord
Många trevliga möten
Många trevliga tankar
Många trevliga dialoger
Men inga fjärilar, hjärtan, rodningar, drömmar, rosor, choklad...

Vad är kär
Jag fattar inte?
Ehhhrm....
Hallå?
Kan någon förklara

Jag tror att jag ikväll
Bestämt är asexuell

Undrar vad som händer nästa kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0