Jul med Juholt

Eller ja, kanske inte direkt jul, men rubriken blir ju cool!

I alla fall, idag besökte Håkan Juholt Östersund. Vad han gjorde på början av dagen vet jag inte riktigt (förutom att han pratade på mittuniversitetet), men klockan 19:00 ikväll pratade han i alla fall om socialdemokraterna för oss SSU:are, vad de kämpar för och hur vi förlorat mycket av det som gör oss till ett bra land genom det borgeliga styret.

Det var jätteintressant att höra, jag blev framför allt jäkligt exhalterad av Håkans episka sätt att framföra sina budskap, med små armgester och talande pauser.

Det mest ultimata var dock att få en autograf och ett foto med karln, som var riktigt trevlig och härlig.

Nu skall jag sova, med pressen att göra en suverän engelskapresentation. Nåväl, jag ska prata i 120 sekunder, så svårt kan det ju inte vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0