School kills yah!

Suck, det är inte alltid lätt att gå på gymnasiet. Samtidigt som det är väldigt roligt, med en trevlig klass och bra lärare, blir det ibland övermycket pluggande. Denna vecka är en sådan. Sitter just nu och rånördar det psykodynamiska perspektivet. Även om jag nästan kan det ut och in, är jag otroligt nervös för att inte få A.

Samtidigt har jag dessutom en engelskapresentation att tänka på, även om jag bara ska prata i två minuter.

Lägg därtill att jag, utan att vetat det, ska lämna in en tre sidor lång text om antiken i jämförelse med medeltiden tills på fredag. Det är med andra ord kämpigt just nu, men blir bättre efter den här veckan.

Men det samtidigt lite kul att vara under pressure, makes your brain sharper.

Nu skall jag fortsätta att studera, adieu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0