Love, Nintendo and cinema

Rubriken talar sitt tydliga språk, och sammanfattar rätt bra de senaste dagarna för min del.

Love - har blivit tillsammans med världens finaste flickvän. Vet ej om du läser detta Vera, men you have my heart and it's yours to keep!

Nintendo - Skaffat Nintendo 3DS inklusive fantastiska Super Mario 3D Land - visuell magi!

Cinema - Sett både "A Texas Love Story" och "Frost" på bio, där den förstnämnda var en finstämd söderhistoria och den sitsnämnda ett förvånansvärt insiktsfullt och roligt äventyr.

Keep on hustlin' and I see you folks another time!


Kommentarer
Postat av: selma gräns

Hej, skulle inte du kunna göra en lista på filmhistoriens mest överskattade respektive underskattade verk? För övrigt tycker jag väldigt mycket om din blogg!
/ Kram Selma

Svar: Hej Selma! Visst kan jag det, då det alltid är viktigt att ifrågasätta vedertagna föreställningar av vilka filmer som är minnesvärda och inte. Kolla in min blogg inom de närmsta två veckorna så ska jag nog ha knåpat ihop något.
Åh vad glad jag blir, kul att du uppskattar den. :)
Edvin Ek

2014-02-11 @ 23:22:09
Postat av: Vee

aww xx<333

Svar: Puss! <3
Edvin Ek

2014-02-13 @ 16:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0